El gato al agua


Tinc que reconéixer-ho.  Últimament al fer zapping em pare uns minuts a mirar el gato al agua, programa que s’emet totes les nits al canal Intereconomia. Sempre m’han atret les converses de barra de bar on s’intenta assentar càtedra amb un plat d’olives i una canya de cervesa. És aquesta la impressió que em produeix la tertúlia felina, exceptuant que en les barres de bar no existeix tanta pluralitat fuenteovejunil.  ¿Discrepància?. Tots a una.

Els tertulians són de reconeguda tendència conservadora: Carlos Dávila, Eduardo García Serrano, Mario Conde, Isabel Durán....i de quant en quant hi deixen caure algun tertulià de l’esquerra oficial per a que intente miolar dins del gran marramiau. Fet impossible, les urpes dels felins sempre estan afilades.

El divertimento del telespectador està garantit, si a aquest li agrada el discurs apostòlic fatxenda i l’insult gratuït. I a més a més, hom pot intervenir mitjançant un missatge de text enviant la paraula Gato al 25522 ( 1,45 IVA inclòs).

Miau, miau, miau

7 comentaris:

maria ha dit...

No m'he passat mai per Intereconomia i crec que és perque em fa una miqueta de por. Però la veritat que tu ho pintes bé, provarem a vore que passa :)

Jordi Oltra ha dit...

Sempre és bo tenir una visió diferent de les coses, uns minutets no fan mal a ningú.

Pau ha dit...

jahajaja. M'ha fet molta rissa llegir-ho. Tens tota la raó. Hem de donar gràcies per poder gaudir de tal entreteniment, les vetllades que s'acompanyen de bon humor són les millors!!

Jordi Oltra ha dit...

Abans teníem Alfredo Landa i tota la tropa, ara tinguem la tropa intereconomista per gaudir del millor humor castís

Eulàlia Mesalles ha dit...

Jo no miro la televisió. Per tant tampoc interconomia. Els ecos que ens arriben són els del pensament més ranci i obscur. Però haig de dir que sempre va bé conèixer altres realitats.

Jordi Oltra ha dit...

Doncs si, ranci i obscur és. però també existeix l'humor negre. que sempre va bé per conéixer altres realitats com apuntes

Anònim ha dit...

Sempre m’ha agradat llegir-t’ho. M’adone del bon fruit que dóna el treball de la personalitat i entenc el sentit del bon estar i de l’aprenentatge mutu. Entenc que ha valgut la pena.
Ara fa temps que no hi ha lectura ni debat. Com canvia la percepció de l’espai quan a la nau no hi ha tripulants. Entens? Quina punyeta! Tants bons viatges! Ja no miola el gat...
Fes que arribe alguna espurna, no t’oblides que hi ha seguidors del bloc.